Hopp over navigasjon

Daglige arkiver: mai 12th, 2009

Hettemåke - f5.6, 1/3200, ISO 200

Tidligere i dag dumpet et lite spørsmål ned i hodet mitt. Hvor mange fuglearter har jeg egentlig fotografert så langt? Det begynner nok å bli en del, selv om antallet på ingen måte kan måle seg med det de virkelige fugleentusiastene har klart å feste til brikken. En regnværsdag skal jeg jammen lage en liten oversikt sånn for meg selv.

Igår fikk jeg høre om et område ikke langt unna hvor muligheten skulle være relativt store for å utvide samlingen min med et par arter til. Slikt er alltid spennende, så kryss fingrene for at jeg treffer på noen. Kanskje er jeg til og med så heldig at jeg får se en sjeldenhet som har vært på besøk der de siste dagene.

Hvis jeg ikke har hellet med meg, får jeg heller ta turen tilbake til Østensjøvannet. Der er det i hvert fall god anledning til å ta flere bilder av hettemåkene. ;)

(Før markøren over bildene for EXIF-info, og klikk for å se dem i større format.)

Hettemåke - f6.3, 1/2000, ISO 200

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.