Hopp over navigasjon

Daglige arkiver: juli 5th, 2009

Rose - f14, 1/160, ISO 400

Det gjorde godt for naturen å få regn nå. De siste dagene har det virket som om både blomster og trær har hengt med hodet og nærmest tryglet om litt fuktighet. Forhåpentlig vil de snart kvikne til og strutte av liv igjen.

Jeg var ikke akkurat lei meg for litt regn jeg heller. Visst har det vært deilig med sola og varmen, men etter hvert ble luften rimelig trykkende.

Om det har blitt svalere ute er det imidlertid godt og varmt så det holder her inne hos meg. Jeg antar det enda vil ta en stund før murveggene gir slipp på all den oppmagasinerte varmen. Derfor snurrer fremdeles viftene for fullt og dører og vinduer står åpne. Det blir nok en dyneløs natt i natt også. ;)

(Før markøren over bildene for EXIF-info, og klikk for å se dem i litt større format.)

Strå - f14, 1/80, ISO 400

 

Strå - f14, 1/80, ISO 400

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.