Skip navigation

Daily Archives: august 6th, 2009

Mac-bilde

Jeg er riktignok en halvgammel «tante», og litt skrukkete både her og der.. men så ille fatt som disse bildene gir inntrykk av er det heldigvis ikke. Her er vi jo fullstendig blottet for WOW-faktor både min ellers så flotte datter og jeg.  Vi framstår ikke akkurat som noen WONDERWOMEN!

Min datter har nettopp kjøpt seg en Mac, og det er med den vi har tatt disse forvrengte bildene. Resultatene ble som dere ser helt grusomt, men du verden så morsomt vi hadde det og vi lo så tårene rant mens vi holdt på.

Det er godt å ikke ta seg selv så veldig høytidelig. ;)

Mac-bilde

 

Mac-bilde

 

Mac-bilde

 

Mac-bilde

 

Mac-bilde

 

Mac-bilde

Har du lyst til å se flere innlegg i denne ABC-serien, anbefaler jeg at du stikker innom Petunias temablogg.

abc-i-ord-og-bilder

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.