Hopp over navigasjon

Daglige arkiver: august 24th, 2009

Munk hann - f10, 1/400, ISO 200

Tiden strekker liksom ikke til for meg om dagen. Jeg jobber nemlig intenst med hjemmesiden min igjen. De enkelte sidene er stort sett på plass, og nå er jeg ivrig opptatt med å lage nye gallerier og komplettere de som allerede ligger der. Som flere av dere vet, begynte jeg på en side jeg selv ikke var særlig fornøyd med. Jeg fikk i den anledning mange gode råd om hvordan jeg burde legge den opp og hvilke verktøy jeg burde bruke… og en oppriktig takk til dere som kom med disse rådene. Etter å ha vurdert fram og tilbake valgte jeg imidlertid bare å gi siden et nytt enkelt layout og lagde mine egne gallerier i Adobe Bridge. Dermed har jeg en side som for meg vil være enkel å administrere, og akkurat nå føles det mest riktig.

Men samtidig med all hjemmesidejobbingen må jeg jo ut med kameraet. I går var jeg for eksempel med på ringmerking av fugler igjen, og vi fikk flere spennende besøk i nettet. Her ser dere en av munkene som ble ringmerket. Flere bilder av fuglene kommer garantert etter hvert, men så var det dette med tid til redigering da. ;)

Nå vet dere i hvert fall hvorfor det er relativt stille fra min kant. Om jeg ikke er her inne så hyppig som jeg tidligere har vært, så er jeg oftere inne på hjemmesiden min hvor jeg mer enn gjerne tar imot besøk. Som sagt, nye bilder vil bli lagt ut en eller flere ganger pr dag.

(Før markøren over bildene for EXIF-info, og klikk for å se dem i større format.)

Munk hann - f13, 1/400, ISO 200

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.