Skip navigation

Daily Archives: september 3rd, 2009

Skulptur i Vigelandsparken - f13, 1/1250, ISO 200

Vigelandsparken byr på så utrolig mange flotte motiver. Derfor legger jeg mer enn gjerne turen dit med jevne mellomrom. Noen ganger setter jeg macroen på kameraet og fotograferer insekter og blomster. Andre ganger velger jeg å ta bilder av fuglene med telen. Det er faktisk mange fuglearter i parken, og ofte dukker det også opp «sjeldenheter».

Denne gangen valgte jeg å sette normaloptikken på kameraet for å ta bilder av skulpturene .. igjen.  Jeg håpet imidlertid å få fram en annen stemning i bildene enn det jeg har gjort tidligere, og det var faktisk veldig spennende å se på skulpturene med «andre øyne», forsøke å gi dem liv og elles fange dramatikken.

(Før markøren over bildene for EXIF-info, og klikk for å se dem i større format.)

Skulptur i Vigelandsparken - f13, 1/1000, ISO 200

 

Skulptur i Vigelandsparken - f13, 1/1000, ISO 200

 

Skulptur i Vigelandsparken - f13, 1/1000, ISO 200

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.