Skip navigation

 

 

 

6 Comments

  1. Flott bildeserie! Skarpt og fint, med ett veldig konsentrert uttrykk på anda.

  2. Enhver andrik med respekt for seg selv må jo konse på en flott landing når den utkårede kommer like bak ;).
    Glad du liker bildene Ivar, og tusen takk!

  3. Veldig flott serie du har fanget her. Skal jeg plukke ut en favoritt så må det bli nr 3.

  4. Tusen takk skal du ha Selius.
    Jeg kommer nok til å legge ut ganske mange fugler her inne. Synes de er veldig spennende å fotografere 🙂

  5. Nummer tre er også min favoritt her!

    • Inger Johanne
    • Posted 16 september 2008 at 5:23 pm
    • Permalink
    • Svar

    Bilde nr 3 er det beste i mine øyne også. Men så har det seg slik at jeg liker å legge ut små episoder, og da kan det ofte dukke opp mindre bra bilder også ;).
    Glad for tilbakemelding.. tusen takk!


Legg igjen en kommentar

