Skip navigation

.. men noen ganger blir det morsomt likevel.

4 Comments

  1. Artig… fugler er ikke alttid like greie å ta bilde av… Masse action der da, en kan se energien som går med i løpet av en «takeoff», ha en trivelig helg.

  2. Ivar:
    Her var det jeg som gjorde feil. Fyrte løs før følgefokusen hadde fått tid til å «lock on target»😉.
    Vanligvis sletter jeg alt som er uskarpt. Men så hender det iblant at noen blir spart på, slik som dette for eksempel. Har også spart på et par andre som ble hysterisk morsomme. Kanskje viser jeg dere en vakker dag :)).

  3. *ler*😀
    Det er ikke slike fuglebilder jeg er vant til å finne hos deg, da…:)))

  4. Smultron:
    Nei, dette hører så visst med til sjeldenhetene. Ikke mange slike bilder som blir spart på gitt!
    La det ut på den andre bloggen også, og Larien foreslo at jeg skulle forsøke noen effekter i PS. Lagde et par, men synes denne originalen ble best uansett😉.


Legg igjen en kommentar

