Skip navigation

La oss begynne omtrent der vi sluttet i forrige innlegg. Etterslekten er sikret, og de to er nesten rørende forelsket i hverandre.

Så begynner den mest fantastiske badesekvensen jeg noen gang har vært vitne til!

Visst var det både vakkert og romantisk å oppleve kjærligheten mellom disse to, men det morsomste for meg å fotografere var nok denne badingen som pågikk i over en halv time. Her skal dere også få ta del i den.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så bør jeg vel til slutt fortelle at dette lille eventyret resulterte i seks små, nydelige dununger som så dagens lys for første gang den 1 juni i sommer.

10 Comments

  1. Dette var en virkelig flott serie… med veldig fine skarpe bilder. Virker som de fikk vasket seg ja. Tror jeg likte det nest siste best, men noen av de mere «voldsomme» bildene er jo riktig så flotte de og…

    Hadde vært morsomt å være der når dette pågikk gitt.

  2. Flotte bilder! Bra komponert.

  3. Hehe, Obstfield i hvert fall!🙂

  4. Ivar:
    Du skulle nok ha vært der du også! Men nå har du jo fått se i hvert fall.
    Vi blir nok litt bortskjemte vi som er mye ved vannet. Må liksom ha litt «action» for at vi skal bli helt fornøyd med dagens fotografering. Visst tar vi «glansbilder» også, men det er slike mer voldsomme som er morsomt!

    Obstfield:
    En bokstav for mye er mye bedre enn en for lite😉
    Vi tar ganskje forskjellig type bilder vi to. Mens jeg finner ting i naturen, finner du spennende og aktuelle motiver i livet rundt oss. Jeg har forsøkt noen ganger å få fram slike sterke bilder som du klarer, men resultatet blir heller dårlig. Enn så lenge skal jeg i stedet hente inspirasjon fra deg, og så får vi se hva det fører til etter hvert.
    Glad for den positive tilbakemeldingen Obstfield!

  5. Jeg har en stor forkjærlighet for svaner, de er noe av det mest romantiske…. og de er elegante og grasiøse… i hvertfall i vannet:)))

    Nydelige bilder, IJ, jeg er alltid imponert over dine fuglebilder!

  6. Smultron:
    Du har vel sett de fleste av disse tidligere, men pytt.
    Det meste går i macro for tiden, men jeg var faktisk en liten tur ved vannet i ettermiddag. Det ga mersmak! Holder været blir det nok til at jeg tar med tele’n i morgen også😉
    Dermed skal du ikke se bort ifra at det dukker opp noe etter hvert.. enten her eller der.
    Ønsker deg en god uke, Smultron!

  7. Ufattelig flott serie! Jeg er imponert, rett og slett. Det er ikke de enkleste bildene å ta, og her er jo alle knivskarpe og spennende.

  8. Flott serie dette. Personlig synes jeg serien er litt lang. Jeg skjønner at det er vanskelig å velge ut noen bilder, men 4-5 bilder hadde vært bra. Og en ting til: Utrolig skarpt objektiv du har!

  9. Ståle:
    Tusen takk skal du ha Ståle!!
    Jeg er unektelig glad i disse bildene, for det er ikke hver dag svanene ter seg på denne måten. Faktisk første og eneste gang jeg har opplevd dem agere så heftig. Var vel rett og slett heldig som var på rett plass til rett tid. Til og med værgudene viste seg fra sin beste side!

  10. Simen:
    Jeg vet det er mange bilder Simen, men jeg har problemer med å begrense meg her. Skal virkelig legge meg i selene ved neste korsvei😉
    På denne tiden hadde jeg fremdeles Sony-apparatet, og optikken var en 75-300 som tok sylskarpe bilder.. i hvert fall hvis jeg gjorde jobben godt nok. Det krevde imidlertid relativt gode lysforhold.


Legg igjen en kommentar

