Skip navigation

Hvordan noen kunne kalle disse stygge er mer enn jeg forstår.

 

14 Comments

  1. Alle dyr er vakre, på hver sin måte. Også den stygge andungen.

  2. Joakim:
    Ikke sant!! Disse småtassene var bare tre dager gamle da bildene ble tatt.. og så utrolig søte!

  3. Men det finnes jo knapt noe vakkrere enn de små svaneungene! rett nok er de ikke gule som andunger men de er så utrolig pjuskete-søte!!
    Nydelig billedserie – igjen! Du er virkelig flink, god inspirasjon å finne bloggen din!

  4. Framed and Shot:
    Du må ikke si det til noen.. i hvert fall ikke så disse hører det.. men jeg vet om noen fugleunger som er enda søtere.. og det er ungene til canadagåsa! Ikke bare er de nyyyydelige, men de er så morsomme også. Leker med hverandre nesten som kattunger, og sovner like brått.
    Kanskje jeg skal vise dere noen av dem også etter hvert 😉

    Så må jeg takke for en utrolig hyggelig kommentar!! Tusen, tusen takk!!

  5. Det skjønner ikke jeg heller 😉

  6. Kine:
    Så er vi i hvert fall to!
    *smiler til deg*.. og kos deg videre i kvelden 😀

  7. Ikke forstår jeg det, heller. Sjarmerende pjusk. Det øverste bildet var nydelig og fullt av nytt liv. Deilig!

  8. Ståle:
    I korte perioder var de alle fulle av liv, men slike små deiligheter blir fort slitne og må ha seg en «høneblund» både titt og ofte… godt voktet av stolte foreldre.
    De var seks til å begynne med, men nå er det bare to igjen 😦

  9. Nydelige søte småpjusk det der. Det første var flott, men liker det siste veldig godt også jeg der pjusket tar en liten blund.

    Veldig flott serie.

    • Maria Mytterist
    • Posted 28 september 2008 at 7:33 am
    • Permalink
    • Svar

    Du er virkelig flink!

  10. Ivar:
    Som jeg skriver til Ståle, så blir det mange små blunder på svaneungene når de er så små som dette. Stadig er det et par av dem som har veeeldig tunge øyelokk.
    De er virkelig nydelige den første tiden. Litt senere mister de imidlertid dette nydelige og pjuskete dununge-preget og blir som hengslete ungdommer. Hmm.. det er nok den perioden forfatteren sikter til 😉

  11. Maria Mytterist:
    Tusen takk skal du ha Maria 😛

  12. Nydelig vakre små pjusker, og utrolig fine bilder. Kan jeg spørre hvilket kamera og linse du har?

  13. Lise:
    Ja, er de ikke søøøøøte!! Det er slike bilder jeg liker å ta skjønner du.. ikke å bli utfordret til å være kreativ ;-).

    Jeg er så heldig at jeg har et Nikon D3.. som foreløpig er mye mer enn hva jeg fortjener. Dermed kan jeg i hvert fall ikke skylde på kameraet dersom bildene blir dårlige. Da er det ene og alene jeg som har feilet! Her har jeg brukt en Tamron 200-500mm. Ellers har jeg en Nikkor 18-200mm som normaloptikk og en Sigma 180mm macro. Etter at jeg fikk denne macroen i sommer har jeg nesten blitt helt hekta på å ta macrobilder. Synes det er så utrolig spennende og morsomt å kunne se ting på virkelig nært hold!


Legg igjen en kommentar

