Skip navigation

Noen ganger blir speilingen nesten perfekt.

14 Comments

  1. Mmmm. Flott fugl, flott bilde.

  2. Å, det var et lekkert bilde!

  3. Tusen takk Buster!
    Hun lurer nok på hva jeg holdt på med der hun titter bort på meg.. fant ut at jeg slett ikke var farlig.. og sov videre med nebbet godt under vingen.

  4. Lise:
    Veldig glad du liker det 😀
    Ønsker deg en finfin helg!

  5. Nydelig!

  6. Vakkert er ordet ja… veldig vakkert og fredfylt, og det «oser» jo av avslapping her. 🙂

    Ser jo at hun holder ett lite øye med deg og.

    Flott fanger og flott komponert.

  7. Smultron:
    Tusen takk! Jeg synes selv hun er en nydelig liten dame 😉

  8. Ivar:
    Det ble et stille og rolig bilde dette her. Visst skottet hun opp på meg, men bare et lite øyeblikk slik at hun ga meg litt «liv» til bildet. Hadde ikke blitt helt den samme stemningen med lukkede øyne.
    Hentet dette fra en «ubrukt» mappe fra i vår. Finner sikkert mye annet rart også rundt forbi 😉

    Ha en fortsatt fin helg. Jeg tok med kameraet ut på tur.. men fy så kaldt! Overskyet ble det også, så nå får jeg gjøre noe mer fornuftig i stedet.

  9. Vakkert!!
    Stilrent, fargesterkt og elegant. Og som du sier; perfekt speiling.

  10. Framed and Shot:
    Det er ikke ofte vannet er så stille at man unngår «ujevn» speiling. Må benytte anledningen når den er der! Stort mer perfekt enn denne våger jeg nesten ikke å håpe på.
    Ha en fortsatt fin kveld og fortsettelse på helgen!

  11. Nydelig speil. Jeg likte meg her. Både drops, full fart, svane-eventyr og vannets dronning. Jeg har et etternavn der nøkkerose på gammelnorsk inngår. Katinka sjarmerer. Gode og trivelige tekster til bildene.

  12. Bridgehill:
    Så hyggelig sagt av deg… TUSEN TAKK!!
    Slike kommentarer gjør meg nesten litt flau, men du verden så glad også! Inspirerende til tusen 😛

  13. Lekkert bilde. Nesten oljemaleriaktig bakgrunn. Likte speilingen, men om mulig likte jeg det delikate blågrå vannet som omslutter gakkgakken. Likte også posituren på andemor godt. Noe vart og forsiktig over den.

  14. Ståle:
    Det er en delikat liten dame som hviler i vårlyset her. Vårlyset må for resten få æren for den fine fargen på vannet.
    Fuglene ved Østensjøvannet er veldig takknemlige motiver gjennom hele året. Jeg må innrømme at jeg i perioder nesten var rotfast der nede. Men det var før jeg fikk macro-objektivet mitt. Nå må jeg ta meg sammen for ikke å bli helt ensporet 😉


Legg igjen en kommentar

