Skip navigation

Hvorfor må de absolutt velge plasser i mørket og dager med mye vind når de skal skifte ham på et tynt lite gresstrå slik denne gjorde? Jeg kan imidlertid være sta som et esel, og ga meg ikke!

Aner ikke hva dette insektet er.. bortsett fra at det er veldig lite.. men skulle jeg tippe ville jeg kanskje foreslå en gresshoppe. Hva tror dere? 

Ett av disse bildene kommer jeg til å sende inn til en liten tema-utfordring jeg fant på en blogg. Temaet er  «Transition». Har problemer med å velge hvilket jeg bør sende. Tar derfor gjerne imot gode råd😉.

6 Comments

  1. Jeg burde vel egentlig ikke hjelpe deg siden jeg også har tenkt å delta😉 Jeg likte nok det siste bildet best (helt ærlig, ikke for å få deg til å sende inn «feil» bilde). Du fikk mer av helheten med her – Og så likte jeg så godt det diagonale strået. Begge var flotte, men det siste var hakket bedre i mine øyne🙂

  2. Ståle:
    Takk skal du ha for oppriktig svar. Jeg heller til det siste bildet jeg også, men synes på en måte at den gamle huden kommer bedre fram i det øverste. Fortsatt usikker😉

  3. Jeg aner ikke hva det er. Nr: 1 er etter min mening det bildet med mest riktig komposisjon. Begge har fint utsnitt og fin bakgrunn, så det så!:)

  4. Er vel mest enig med Selsius her, kanskje med litt mere kropping på høyre og bunn.

    Ellers er begge fine med find dof🙂

  5. Selsius:
    Jeg kom plutselig på at jeg hadde disse bildene da jeg så utfordringen om «transition-bilder». Tror ingen andre har fanget akkurat dette i hvert fall. Så er det for resten første gangen jeg sender inn bilde til noe som helst, så jeg synes det blir artig.. uansett utfall😛
    Får snart se å bestemme meg. Kommer til å sende mailen i kveld.
    Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding!

  6. Ivar:
    Flott! Skal teste ut den croppingen og se hvilken effekt det gir😀


Legg igjen en kommentar

