Skip navigation

Sjøis - Nikon D3, Nikkor 18-200mm, f16, 1/500, ISO 320

En godværsdag før snøen igjen begynte å lave ned tok jeg en tur ned til sjøen. Nåja, særlig mye sjø så jeg ikke. Nesten så langt øyet rakk var det bare is å se. Helt inne ved land hadde isen sprukket opp, og det er jammen mange flotte små kunstverk å finne i revnene.

(Før markøren over bildene for EXIF-info, og klikk for å se dem i større format.)

Sjøis - Nikon D3, Nikkor 18-200mm, f16, 1/400, ISO 320

 

Sjøis - Nikon D3, Nikkor 18-200mm, f16, 1/320, ISO 320

4 Comments

  1. Ja, det er det! Og du har virkelig klart å fange det. For noen vakre blå-og hvittoner!

  2. Anne-Sophie:
    Det egentlig ganske spennende å gå rundt uten mål og mening med kameraet i hånden. Man blir liksom så veldig oppmerksom på de små og nære ting.

    Her nede i fjæra var det ikke særlig annet enn snø og is, men du verden så mange fine former, kontraster og farger det var likevel. Jeg glemte nesten helt tid og sted, men måtte beherske meg. Det var nemlig en som ventet litt utålmodig i bakgrunnen.😉

    (Derfor liker jeg i grunnen best å være helt uavhengig når jeg er ute med kameraet.)

  3. Uendelig mye rart man kan finne av motiver om man svinser rundt å ser litt. Her har du fanget lys og farge flott, herlige bilder. Ja, kan være greit å kunne gå alene eller med noen med samme «syn», hehe. God helg!🙂

  4. Rune:
    På dette stedet bugner det egentlig av spennende motiver, men nå er alt dekket av snø og is. Blant annet er det et lite skjær med utallige ulike fossiler. Får nok vente på varmere dager for å fotografere dem med macroen.

    Min følgesvenn denne dagen hadde med kamera hun også, men er nok ikke like ivrig som meg og «ser» langt ifra på samme måte. Slikt «stresser». Med likesinnede blir imidlertid saken en helt annen.

    Ha en riktig god held du også Rune. Her kommer det til å gå i Welsh Open i snooker på Eurosport! Synes det er veldig artig å se på.🙂


Legg igjen en kommentar

