Skip navigation

Refleksjoner - f9, 1/200, ISO 200

.. heter en butikk på Majorstua i Oslo. Hver gang jeg er i dette området kommer jeg nok til å stå en stund akkurat her i håp om å fange refleksjoner av folk i ulike antrekk som passerer rett foran vinduet. Over et års tid tror jeg det kunne bli en artig samling bilder.

Blir jeg sliten eller kald, kan jeg jo stikke innom denne butikken og slappe av litt..

Refleksjoner - f9, 1/125, ISO 200

.. eller hente meg en varmende kopp kaffe her.😉

Refleksjoner - f9, 1/100, ISO 200

(Før markøren over bildene for EXIF-info, og klikk for å se dem i større format.)

6 Comments

  1. Du er litt hekta på refleksjonsbilder, men artig da.

    • Jeg synes dette er en veldig spennende form for fotografering. Utfordrende er det også i og med at så mye må «stemme». Og ja.. jeg er nok hekta.😉

      Skulle mer enn gjerne ha tatt massevis av slike bilder, men jeg har ikke overskudd til å reise ned til byen så ofte som jeg gjerne skulle ha gjort. Derfor blir slike bilder som krydder i fotohverdagen.🙂

  2. Disse refleksjonsbildene dine er råååkule!!! Ja tenk om du fikk gjort det til alle årstider i samme vinduet, på samme sted og vinkel hver gang. Da kunne du fått deg en råååkul utstilling!!!

    • Det er noe i de baner jeg ser for meg. Refleksjonene i dette bildet er for langt unna til at det kan brukes til annet enn et introduksjonsbilde. Folk må passere mye nærmere for at det skal bli slik jeg tenker meg.
      Om jeg lykkes eller ikke, så blir det i hvert fall et artig prosjekt å holde på med.🙂

  3. Spennende å utforske litt nytt, og ikke tvil om at det artig det her, blir stilige bilder av det.🙂

    • Dette er kanskje en litt «sær» nisje, men faktisk veldig morsomt å drive på med.🙂


Legg igjen en kommentar

