Skip navigation

Naturens små kunstverk - f5, 1/200, ISO 200

Naturen viser oss utallige «kunstverk» nå på denne tiden av året. Mange av dem står nærmest på rekke og rad og forsøker å overgå hverandre i sin fargeprakt. Andre igjen er ganske så små,  slik som disse jeg oppdaget forrige dagen. Det er imidlertid ikke størrelsen det kommer an på. Små og beskjedne kunstverk kan i mine øyne være vel så vakre og gripende som de store og prangende!

(Før markøren over bildene for EXIF-info, og klikk for å se dem i større format.)

Naturens små kunstverk - f13, 1/200, ISO 200

8 Comments

  1. Du finner bilder i alt mulig du. Disse var jo riktig fine. Takk for alle kommentare i bloggen min i går.

    • Når formen ligger inne må jeg jo ta igjen alt jeg skulle ha kommentert vet du, så det er absolutt ingen ting å takke for Morten.
      Egentlig burde jeg ha tatt noen krafttak hos både den ene og den andre. Får ta det sånn smått om senn. 😉

  2. Sukk. Det er så vakkert, så vakkert. Jeg har ikke vært så flink til å rusle og snuse inn høstens skjønnhet i år. Kanskje skyldes det at for megen innsnusing ville medført vann i lungene…?
    Høsten og våren er mine favorittårstider. Det skjer så mye fargesprakende vakkert på få uker. Tror jeg må ut og leke med naturen igjen sammen med kameraet mitt etter å ha nytt synet av de små kunstverkene du har funnet 🙂

    • Fy da.. har du regn!?! Slik kan ikke værgudene behandle deg og Daxée!! Krysser fingrene for at de kommer på bedre tanker hos deg også og at dere får noen riktig så fine turer. Jeg er sikker på dere finner masse flott.

      Hvis været er fint i morgen også, tror jeg nok jeg tusler litt rundt i nærområdet her og ser hva jeg finner… eller kanskje jeg skal ta en tur ned til fjorden.. hmmm? 😉

  3. Helt enig at de små tingene kan være de største kunstverk, som du viser så fint her.

    • Det er et stort problem med slike små kunstverk som disse.. de er så alt for forgjengelige. Heldigvis byttet de stadig ut slik at kunstutstillingene stadig fornyes. 🙂

  4. Å øyne det store i det små.. det er godt! Men.. hva er det som henger der egentlig?? Nydelige bilder! 🙂

    • Jeg er glad jeg har evnen til å se de små detaljene der ute og kan frydes over dem. Det er som krydder i hverdagen. 😉
      Jeg antar det er ulike små frø som har festet seg der. Kanskje er det et gammelt edderkoppspinn som har løsnet og surret seg sammen til en liten tråd?


Legg igjen en kommentar

