Skip navigation

Jeg er stadig på dypdykk i mappene mine og redigerer når anledningen byr seg. Disse bildene tok jeg i oktober og viser to prektige typer ved Østensjøvannet. Først ut er en toppand som velvillig valgte å flakse akkurat der vannet speilet de fine høstfargene.

.

.

Denne stokkandriken ville ikke være noe dårligere. Han plasserte seg riktignok ikke akkurat like fint som toppanda når det kom til fargespeilingene i vannet…

… men han visste selvsagt at det tok han igjen med sin egen fargeprakt.

Her skal vi visst snart stirre sprengkulda i hvitøyet, så kle dere godt alle sammen!!

(Før markøren over bildene for EXIF-info, og klikk for å se dem i større format.)

4 Comments

  1. De liker å vise seg fram, og det har de god grunn til så flotte de var🙂 Har ikke funnet ut hvor bobla kommer fra, nissen er ikke hjemme nå skjønner du, hehe.

    Ha en fortsatt fin romjul!

    • Jeg hadde satt stor pris på det dersom nissen ville være villig til å røpe hvor bobla er å få tak i. Det hadde nemlig vært så utrolig morsomt å kunne overraske boble-entusiasten «min» med en slik!
      ——-
      Flotte gutter dette. De minner meg for resten på at jeg ikke har vært ved vannet på en stund. Får bøte på det ved å ta med en hel masse godsaker til dem i morgen.😉

      Kos dere videre i romjula dere også Rune!

  2. Flotte andebilder og fint med litt sommerlige bilder. Her har vi snødd inne så jeg har ikke vært så mye ute enda….

    • Så vi er ikke alene om å være «snødd inne»!😉
      I dag var traktor og plog i sving utenfor her, men det ser ikke ut til at vedkommende rakk over stort. Det er i hvert fall ikke noe fortau å se.
      Enn så lenge må vi derfor fortsatt sette livet på spill ved å vandre ute i den såpeglatte veien.


Legg igjen en kommentar

