Skip navigation

Ja, jeg bare må vise dere!

Ikke vet jeg hvem som har malt disse utrolig flotte dyre- og fugleportrettene, og ikke vet jeg hvem som har tatt så nydelige bilder av dem. Foreløpig kan jeg derfor bare sende dem all ære! Jeg har virkelig lett på nettet uten å finne ut av det. Kan noen av dere hjelpe? Skulle nemlig så gjerne tatt kontakt med kunstnerne og linke opp til rette vedkommende.

Jeg anbefaler at dere klikker på alle de «liggende» bildene for å se dem i større format.

Stine kan i sin kommentar fortelle at kunstneren er italiensk og heter Guido Daniele. Siden hans er vel verd et besøk!! Tusen, tusen takk til deg Stine!🙂

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

20 Comments

  1. *MÅPER* har aldri sett noe lignende,gi et hint om du skulle få noe mere info

    klem

    • Disse er imponerende, ikke sant!!
      Og visst skal jeg gi beskjed dersom jeg finner ut av hvem som har malt disse.
      Sissel er for resten veeeldig flink med slikt som dette hun også.

      God klem i kulda til dere alle sammen🙂

  2. Helt utrolig!🙂

    • I mine øyne er de helt fantastiske.. og så livaktige!!
      Jeg er imidlertid sikker på at du også ville klart noe tilsvarende hvis du hadde villet det. Du er jo en mester til å tegne og male🙂

  3. Jeg hadde en bok med de bildene da jeg var liten! Men tror ikke jeg har den lenger og jeg husker ihvertfall ikke noen navn:/

    • Hvis de er mange år gamle, er det kanskje ikke så rart at jeg ikke finner dem på nettet. Takk for tipset likevel Ithil. Nå kan jeg jo begynne å nøste tråden videre hos bokhandelen.🙂

  4. Morsomme bilder! Ha en flott nyttårsaften – ønsker deg alt godt i det nye året!!

    • Ha et riktig godt nytt år du også Hans. Måtte vi begge bli velsignet med massevis av flotte og spennende motiver i det nye året!🙂

  5. Hvor har det blitt av bloggen til Nunzio?

    • Aner ikke Siv!?!
      Hvis den ikke dukker opp igjen innen kort tid skal jeg sende ham en mail og høre hva som er på ferde.
      Vi kan da ikke miste bloggen hans på denne måten!!

  6. Ååååh! Det var bare sååå spesielt og nydelig! Håper du finner ut av hvem som står bak kunstverket! Spesielt likte jeg katten hvor alle fingrene vises, ugla, giraffen.. Hvilken IDÉ!!!!🙂

    • Jeg får bare søke videre Viola, og kanskje har jeg hellet med meg mht hvem som har malt disse. For egen del er ørnen, de store kattedyrene og den nederste elefanten favorittene.🙂

  7. Og du, jeg visste ikke at det kommer en måneformørkelse i kveld! Takk for info!:) Nå vil jeg samtidig ønske deg ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!🙂

    • I dag fikk jeg høre at måneformørkelsen ikke vil bli særlig stor, og nå har det dessuten skyet over litt her hos meg.😦

      Men pytt.. det kommer flere måneformørkelser i det nye året!
      Et riktig GODT NYTT ÅR til deg også Viola!😀

  8. Helt utrolig hva enkelte får til!😯

    • Ikke sant Marius! Jeg er virkelig imponert over både malekunsten og fotokunsten her!!

  9. http://www.guidodaniele.com/
    Guido Daniele heter kunstneren og er italiensk.

    Sitter og koser meg med bildene dine🙂
    Godt nytt år.

    Mvh Stine Solaas

    • Tusen, tusen takk Stine.. og godt nytt år til deg også!😀
      Nå skal jeg skynde meg å oppdatere innlegget og linke opp denne utrolig dyktige kunstneren!

  10. Imponerende, må være noen med god tid til overs i alle fall.

    • Jeg går ut ifra at Guido Daniele har dette som levebrød. Med slike talenter har han kanskje ikke noe valg.😉
      Virkelig imponerende hva han får til!!


Legg igjen en kommentar

